Monday, December 1, 2008

MATRI SPM 05

Dedikasi buat murabbi-murabbiku yang telah banyak mendidik dan mengasuh saya serta pelajar-pelajar yang lain.Segala nasihat dan tunjuk ajar serta ilmu yang dicurahkan akan termaktub dalam memoriku.

Buat sahabat-sahabatku,sama ada se'batch' atau tidak,antum adalah dapur pembakar semangat perjuangan dalam menempuhi jalan da'wah dan tarbiyah ini.
Gambar time SPM paper EST.Yang depan skali tu 'Amar Sabri.khusyuknya...

Sahabat-sahabat 5 sains umar 05,kita ada memori tersendiri dengan pelbagai ragam kita.
Moga ukhuwwah kita berkekalan.
Harapnya masih istiqamah dalam halaqah....
5 Sains Umar 05

Di sini ana senaraikan sahabat-sahabat se'batch' ana yang banyak influence ana.
Mohd Hafiz Zainol Abidin
*Selaku sahabat se'dorm',time form 3 n 5 banyak benda ana belajar dari anta.Anta memang hebat!!Banyak push ana untuk buat kerja-kerja islam.Tq.Anta memang cool.Tak pernah gabra.
Umar Afifi Zainordin
*Anta ni memang special.Kita se'dorm' time form 1.Ana banyak meluahkan pada anta.jangan bocorkan ek.keep it as a secret.Time ana cakap banyak,anta selalu ingatkan time janji kita waktu form 2 utk sama-sama diam/kurangkan bercakap.
Ahmad 'Imran Mohamed
*Anta yang paling memahami ana.Anta guru add math,fizik,kimia,math mode ana.Halalkan ilmu-ilmu tu ek.Anta juga sifu ping pong yang banyak ajar ana.Dari zero to hero.hehehe.You know my favourite foods,hobbies etc.Ana kecewa skit sbb x dapat jumpa/hantar anta time nak ke mesir..bila la nak jumpa lagi.
Malam-malam time SPM.Kiri depan:Ihsan,Adam,Hafiz.Belakang kiri:Abrar,Umar,'Imran,penulis
Muhammad 'Ammar Zulkifli
*Ana segan n respect dekat anta.Berfikiran matang etc.Memang layak jd head prefect.Berdedikasi etc.Ada Qudwah pada dirimu yang patut ana ikut.
Ali Noor Hanis Anuar
*Walaupun baru masuk,tapi ana rasa macam dah ngam dengan anta.Itulah hebatnya bila fikrah kita sama.Anta banyak ajar ana Add math.Anta jgk ketua group kimia ana.Dari selalu failed..akhirnya ana lulus jugak time SPM..Hehehe.Tq.Anta pun sifu ping pong ana..Nanti kita lawan lagi ek.
Adam Mohd Kadir
*Adam,anta memang cool,sporting etc.Anta bleh masuk dengan semua orang.Walaupun kita sama-sama asyik failed add math tapi anta dapat jgk A time SPM.Salute la..
Lepas habis paper EST.
Wan Mohd Akmal Wan Mohd Zaim
*Anta pun ana segan n respect.Paling rajin n istiqamah.Banyak tunjuk ajar ana.Sifu ping pong ana jugak.
Muhammad Mudzaffar Mansor
*Kelas memang happening bila ada anta dan amar sabri.Banyak ana belajar dari anta.Anta memang rajin n istiiqamah ke program-program islami.Anta memang class rep yang hebat.
Ahmad faiz Muhamad Sabri
*Yang ni sifu segala sifu.Memang hebat.Walaupun kita tak rapat time form 1-3,tapi time form 4-5 ana rasa seronok bersahabat dengan anta.Anta banyak bantu ana dalam academic.Anta aktif dalam kokurikulum tapi anta score academic walaupun anta tak study sangat.Memang Allah anugerahkan anta kecerdikan.

Dari kiri Izzat,Syakir dan Mudzaffar.Ni time malam graduasiMalam-malam SPM.Study dekat Musolla yang barakah.Yg pakai bju putih tu Hafiz.Yg dekat meja 'Imran,dan yg duduk kat lantai Akmal.Lepas habis paper ape ntah.Ni dekat Musolla jgk.Kiri depan:Penulis,Ihsan,'Ammar Zul,'Imran,Umar.Belakang:Akmal

1 comment:

im said...
This comment has been removed by the author.