Thursday, May 13, 2010

Time to fill in the form !!

Salam..

Alhamdulillah.I managed to get the student visa form in order for me to further my study there.


As usual,some "confidential" things e.g. terms,logo,Name of Country need to be blacken.


Although it's still early for me to do such things,but at least I've prepared and I don't want to mess up my life for the incoming 2 semesters as I will be concentrating on my Final Year Dissertation.

Please pray for me...

It's time to fill in the form!!!!


Note 1:Pss..adam kadir,nak join tak?

Note 2:Ya Allah permudahkanlah urusan ku dan urusan kaum Muslimin seluruhnya..

9 comments:

Bulan Subuh said...

Salam Nabil..

Ana sebenarnya xtaw nta buat ape ni?
anta nk sambung study ke luar negara ke? kita xpernah sembang pn psl nih.. hihi.

Xpe2..klu nk ajk ana leh je. Tp mampukah saya? hehe

xpe..nnt kita sembang lain k.
Mudah2an Allah permudahkan urusan nta akhi..uhibbukafillah.

Atiqah said...

may Allah make it easy for u..

Nabil MJ said...

To adam:

Memang sesiapa pun tak tahu.Ni rahsia kerajaan NJ.Insya Allah kalau dah confirm baru ana bagi tau.Hehe

Nta nak join?Insya Allah boleh selagi ada minat and semangat untuk menuntut ilmu.

Insya Allah nanti kita sembang.Ana nak reveal rahsia kerajaan NJ.


To atiqah:
Insya Allah.Jazakillah.May Allah make it easy for u too.

Anonymous said...

alhamdulillah..

tahniah.. moga dipermudah Allah..

Anonymous said...

maryah :

waaa!!! nmpaknye in progress...tahniah... uni yg disebutkan ari tu ke??

Nabil MJ said...

To anonymous:

Maryah,I never revealed my 'top kingdom secret' to any1.

My plan is still new n under lot of considerations.

Anyway,thanks 4 ur wish

budak said...

waaa..NJ..ang x hbq kat aku pon...mmm....nk join gak la..

Nabil MJ said...

To lah:

Hehe..mana bleh kecoh2.ni government top secret woo..

Ni baru perancangan awal la..Banyak lagi kena buat,especially istiqarah..

LuQMaN M.J said...

i dont know anything.. ~~